Først ble de best i test – nå synes også gjestene at Østfoldbadet er en vinner

BEST PÅ BAD: Daglig leder for Østfoldbadet, David Koht-Nordbye, har ledet Østfoldbadet i 16 år. Fortsatt scorer badet meget bra i tester. ARKIVFOTO

BEST PÅ BAD: Daglig leder for Østfoldbadet, David Koht-Nordbye, har ledet Østfoldbadet i 16 år. Fortsatt scorer badet meget bra i tester. ARKIVFOTO Foto:

Artikkelen er over 1 år gammel

Tirsdag mottok Østfoldbadet premie som beste badeland i 2016.

DEL

ASKIM: I starten av november ble det kjent at Østfoldbadet kom desidert best ut av en test TV2 hadde gjort at en rekke badeland. Denne testen tok for seg bakterier i vannet, og badet i Askim var eneste som kom fra det uten noen anmerkninger. Nå har Østfoldbadet mottatt nok et bevis på god drift.

I oktober gjennomførte de fleste medlemmene i Badelandene.no, en interesseorganisasjon for 22 av de største bade- og svømmeanleggene i Norge, en brukerundersøkelse hvor vel 3.600 respondenter deltok. Tilbakemeldingene er gjennomgående svært gode for alle anleggene på alle spørsmålene som ble stilt. Vinneren etter denne undersøkelsen ble igjen Østfoldbadet.

Best på alt

– Utrolig morsomt å få en slik anerkjennelse for den innsatsen staben vår utfører daglig for at gjestene våre skal ha trivsel og velvære i Østfoldbadet, sier daglig leder David Koht-Norbye om kåringen av Østfoldbadet til beste badeland i Norge i år.

Østfoldbadet kom faktisk best ut på samtlige punkter om hvor fornøyd brukerne er med fasilitetene, renholdet, garderobe- og dusjforhold, serveringstilbudet og om du vil anbefale anlegget til andre og komme tilbake til badelandet. På to punkter ble det delt førsteplass.

Tirsdag var bransjen samlet på Gardermoen til høstmøte med fokus på resultatene fra den store, felles kundeundersøkelsen, og hva skal til for å gi norske bade- og svømmeanlegg enda bedre opplevelsesdesign? Ledelsen i Østfoldbadet høstet godord fra styreleder Unni Mesel da resultatene ble presentert og premiene til beste delt ut.

Prisen ble delt ut på Badelandene.no’s høstmøte. Daglig leder David Koht-Norbye og administrasjonskonsulent Anne Berit Lund Haube med prisene de mottok av styreleder Unni Mesel i Badelandene.no

Prisen ble delt ut på Badelandene.no’s høstmøte. Daglig leder David Koht-Norbye og administrasjonskonsulent Anne Berit Lund Haube med prisene de mottok av styreleder Unni Mesel i Badelandene.no Foto:

Hyggelig å høre

– Vi takket våre mange gjester for positive tilbakemeldinger. Dette stimulerer til videre satsing på vedlikeholdet for å holde anlegget på topp etter 16 års drift. Ekstra morsomt var det å få denne anerkjennelsen et par uker etter at TV2 Hjelper deg dokumenterte at vi var det eneste av fem anlegg med tilfredsstillende vannkvalitet i bassengene. Vi føler vi får igjen mye for å god internkontroll og fokus på kundene. Samtidig som vi er ydmyke på at vi hele tiden kan gjøre ting enda bedre når det gjelder kundeservicen, og ikke minst renholdet som er en stor utfordring i slike anlegg, sier daglig leder.

Artikkeltags