Vil gi kundene bedre informasjon - lover bedre reiseopplevelse

ENDREt: Layouten på disse informasjonsskjermene skal nå være klarere og lettere å forstå.

ENDREt: Layouten på disse informasjonsskjermene skal nå være klarere og lettere å forstå. Foto:

Nytt layout skal gjøre det lettere å følge med på toget.

DEL

Onsdag endret Bane NOR utseende på togstasjonenes informasjonsskjermer.

– Det ble tydelig for oss at det trengs bedre og mer forstålig informasjon på våre tavler, skriver selskapet i en pressemelding.

Årsaken til endringene er basert på konkrete tilbakemeldinger fra de reisende.

– Jeg er veldig stolt av at vi nå får dette på lufta og er sikker på at det vil gi de som reiser med toget en enda bedre reiseopplevelse, sier direktør for kunde- og trafikkinformasjon, Victor Hansen.

Han forteller at endringen blir spesielt merkbar når det blir avvik. Da skal det være enklere å finne relevant informasjon om sitt tog.

– Det er da det det er viktig at folk finner informasjonen de trenger så raskt som mulig. Vi mener den nye layouten kommer til å gjøre det enklere for de som som skal reise enn det det har vært til nå, sier Hansen.

Artikkeltags